23 Mart 2010 Salı

Bülbül Konağı

Malzemeler :
1 yumurtanın sarısı içine konacak.Beyazı ise üzerine sürülecek.
250 gram margarin (eritilecek)
5 çorba kaşığı yoğurt
1 çorba kaşığı sirke
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 kase ceviz
Şerbeti :
5 su bardağı şeker
5 su bardağı su ve limon
Yapılışı :
Hamuru açtıktan sonra çay bardağı ile kesiyoruz.Daha sonra kesmiş olduğumuz hamurun ortasından daha küçük bir kalıpla  kesiyoruz.Sonra kalıpla kestiğimiz hamuru üst üste koyuyoruz.Yumurta akı ile yapıştırıyoruz.ortasına ceviz koyuyoruz.Tekrar üzerine yumurta akı sürüyoruz.180 derecede pişiriyoruz.

5 yorum:

  1. bende cok yapardım gecen yılbulbul konagı ama tombıs olunca bıraktım

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Enfes gözüküyorlar, biraz vakit bulduğum zaman deneyeceğim inşAllah. Hoşçakalın!

    YanıtlaSil
  3. merhabalar.tebrik ediyorum ben deneddim başarılı olamadım.çok güzel bit tatlı.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım konağına konuk oldum.ellerine sağlık,çok hoş görünüyor.Sevgilerrrr....öptüm....

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.yine marifetli ellerinden neler dökülmüş.çok güzel görünüyor.sevgiler

    YanıtlaSil